Hårt godis

Igår hände inget speciellt i skolan, så jag orkar inte skriva om det.
Och sen hann jag inte skriva igår heller.
Aja, idag har vi hk tror vi ska baka lussebullar. :)
Men nu måste jag gå och äta frukost, läsa Anges blogg och börja gå till skolan.
(Har sovmorgon till 10.30)
Hejs. Haha här får ni två äckliga egobilder. Puss.


Hemma, och sånt nu.

Hahahah idag, ojoj.
Har nog inte skrattat så här mycket på länge.
Sen jag och Ange var ketschump och koffein.
Ok, har lite bilder från idag som jag lägger in också. :)
Hahah, kan inte förklara dan, menmen.
När jag kom hem så hade mamma möblerat om mitt rum.
Blev as snyggt oki. :)
Lasse imorgon, men vet inte om jag kan gå för jag är pank.
Sen har jag fått en till tidning, woho.
(Kom ihåg, religion läxan och ta reda på ditt namn vad det betyder.)
Suck. Aja, nu ska jag fortsätta höra på musik och sen ska vi äta palt. Mums.
(Egobilden ser ju nästan ut som dom andra men det är en annan oki :()





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0