December

Idag har jag vart sjuk som sagt.
Har kollat på julkalendern. (:$)
Men det känns mer som att det är jul då.
Sen såg jag mer på tv, så kom ett program om Johan Palm upp.
Så såg jag på det, haha.
Men det jobbiga med han är att han kliar sig i håret hela tiden?
Haaha, ja.. bilden säger allt.
Inte för jag har något emot han eller så men, det är väldigt irriterande.
Aja, funderar seriöst på att bli röd/rosa hårig.
Men det hade bara blivit fail på mig, säkert?
Eller så köper jag blondering och silverschampo och försöker få vitt igen.
Ska nog bli korthårig också.
Typ bob, som alla har.
Men det känns dom man är som alla andra då. (Och det vill jag verkligen inte.)
Far till Malin imorgon.
1 årr dåååå åh säg grattis wtf?:D<3333
Och idag har jag börjat lyssna på Säkert!
(Säg inte att jag är sent ute, för det är väl upp till mig.)
Åh har ni märkt, jag har börjat skriva storbokstav i rubriken också. :D

(HAHAHAH FÖRLÅT JOHANNNNNNN MEN SÅ HIMLA KUL.)


Åh hennes hårfärg och hon = <3333333


Hennes gula klänning med moln på i mitt hjärtaaaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0